26 nov 2021

İnsan İnsan, Muhyiddin Abdal


Fazıl Say - İnsan İnsan, Muhyiddin Abdal - 
Güvenç Dağüstün, Cem Adrian

İnsan insan
İnsan insan dedikleri
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyü söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim
 
Muhyiddin der hak kadir,
görünür herşeyde hazır.
Ayan nedir pinhan nedir,
nişan nedir şimdi bildim
 
İnsan insan dedikleri
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyü söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim
 
Muhyiddin der hak kadir,
gorünür herşeyde hazır.
Ayan nedir, pinhan nedir,
nişan nedir şimdi bildim
 
İnsan insan dedikleri
İnsan nedir şimdi bildim
Can, can deyü söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim
 
Muhyiddin der hak kadir,
gorünür herşeyde hazır.
Ayan nedir, pinhan nedir,
nişan nedir şimdi bildim
 
Kendisinde buldu bulan,
bulmadı taşrada kalan
 
Canların kalbinde olan,
İnanç nedir şimdi bildim.
Ayan nedir pinhan nedir
Nişan nedir şimdi bildim
 
Muhyiddin der hak kadir,
gorünür herşeyde hazır.
Ayan nedir pinhan nedir,
nişan nedir şimdi bildim
 
İnsan, insan dedikleri
İnsan nedir şimdi bildim.
Can, can deyü söylerlerdi
Ben can nedir şimdi bildim
 
Muhyiddin der hak kadir,
gorünür herşeyde hazır.
Ayan nedir pinhan nedir,
nişan nedir şimdi bildim
 
Kendisinde buldu bulan,
bulmadı taşrada kalan
 
Canların kalbinde olan
İnanç nedir şimdi bildim,
Ayan nedir, pinhan nedir,
nişan nedir, şimdi bildim.


La letra de su canción Insan Insan fueron tomadas de un poema de siglos de antigüedad escrito por alevi poeta Muhyiddin Abdal . La pista fue orquestada por Say con la voz de Selva Erdener ( soprano ), Burcu Uyar ( soprano coloratura ), Güvenç Dağüstün ( barítono ) y Cem Adrian ("voz étnica"). Fazıl Say - 
https://es.qaz.wiki/wiki/Faz%C4%B1l_Say

No hay comentarios.:

Publicar un comentario